داستان کوتاه

داستان کوتاه

داستان کوتاه

داستان کوتاه

داستان کوتاه

ادبیات داستانی فارسی
داستان کوتاه
داستان بلند
رمان
رمان عاشقانه
عاشقانه
نویسندگی خلاق
Lovely story
#داستان_کوتاه #رمان-عاشقانه #رمان-مجازی #رمان-رایگان

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • 26 September 23، 20:38 - نویسندگی خلاق
    عالی
  • 24 September 23، 16:47 - داستان کوتاه ادبی
    عالی ی

  کارت  بانکی ام رو داخل  خودپرداز  کردم   رمز کارتم   تاریخ تولد   اون  دختر  زیبا بود .  تصویر  صفحه  گوشی موبایلم    هنوزم  که  هنوزه    تصویر   ماه  رخ    اون  بود  . تمام وجودم   خلاصه  در عشق  به چشمای  اون  بود .    کارتم مبلغ   فروش مزایده  ای   املاک  موروثی    بود   و قصد    پرداخت  قسط  بانک  رو  داشتم ، صدای  آشنای   مامان  نسرین      از بیرون اتاقک   خودپرداز  که   دخترش رو   صدا  میکرد و میگفت  ؛:   بهاره.....

   سکوت  اون فضا منو  گرفتا  ،  زلفش  بلند موهام جلوی چشمم بود  ،  اون  صددا و لحن رو می‌شناختم.  آره. خودش بود  ،  سنگینی   حضورش رو پشت سرم     حس  میکردم  ،  تنها زمانی    خواهید   فهمید که  چی میگم که   عاشق باشید ،  عشقی از جنس قو .  ناب    پاک و   آسمانی.       عطرش رو   می‌شنیدم.       میدونستم پشت سرم  ایستاده  ،  نگاهش  نکرده بودم   ولی   انعکاس  رنگ  زیبا   مانتوی نارنجی )شایدم صورتی(  خب  کور  رنگی  هم عالمی  دارد.  انعکاسش رو  با    حس درونی آم   میدیدم.    روی  مانتوی   بلند و  شیک     دوخت  و دوز  زیبایی شده بود  ، شکل  نقاشی های بی سر و  ته من نبود.   گل  بود  . شاید.    من بطری  لیموناد     دسته ی کلید   کارگاه   صنعتی  و  کارتمرو برداشتم ، بی اونکه قسط رو پرداخت    کرده باشم.    سرم رو  پایین انداختام        تا مبادا   اشک  حدقه  زده توی  چ۰شمام     چکه  کنه‌ و  سور بخوره  روی  گونه هام.        از کنارش رد شدم. صداش  رو می‌شنیدم  .  توی دلش حرف میزد.     من   دیوانه وار   دوستش  داشتم‌   ولی   جتی   توان    سلام کردن  در  خودم   ندیدم.    و  از اتاقک   خارج شدم.          چند قدمی  رفتم و مجدد برگشتم   تا  بهش  سلام کنم. چ۰ون اشک  سور خورده   بود   روی گونه هام  و  برایم  مهم   نبود  که  چی  تصور  کنه.   من  برگشتم  ولی   سکوت اتاقک    منو    گرفت.  خالی بود.     همراه  مادرش  به   سمت  مجلس جشن   میرفت و  من  ....

 من  شهروز . سلام

نظرات (۳۱)

  • نویسندگی خلاق
  • واووو   رمز کارتت تاریخ تولد  اونه       .عکس صفحه ات  عکس اونه.

    .کل زندگیت عشق اونه

    بعد  سلام  نکردی بهش؟...

     

    وات د فاک...     آخه چرا....   

  • رمان عاشقانه
  • از  کجا  میدونی  داشتن  میرفتن   مجلس جشن؟...

     

    پاسخ:  

       محمدجان سلام.   دل  ها  که  به 

    یکدیگر  نزدیک  باشه ، فهمیدن 

       و  دونستن  و شنیدن ناگفته  ها

     میسر  میشه.  

  • سینوهه
  • سلام نگفتی؟  خب  همیشه خانم ها باس  اول  سلام  بگن  .   مگه  اون  گفت؟

    چه  حیف  ک فرصت  رو از دست دادید آقای استاد 

    کی گفته   همیشه  خانم  ها  باید   سلام کنن؟   بعدشم موضوع رو  بد متوجه شدید   چون یا   استاد  و  ماجراش رو نمیدونید   یا که   شخصیت  محبوب   بهاره    رو   نخوندید و  نمیشناسید 

        چ  تعبیر تلخ  و  نکات  ریز عجیبی  

        رمز کارت  بانکی تاریخ   تولد  شخصی باشه ک  پشت سرت توی نوبت  خودپرداز هست و عکسش تصویر صفحه  گوشی همراهت باشه ولی فاصله  ها بر زمین یک  وجب از هم  ، فاصله  ها  در دل و  ذهن  و احساس  امیخته‌  برهم  ، اما رنجیدگی ها  از هم به فاصله  بی نهایت  . آخرش مث غریبه از  کنار هم  رد بشید. انگار غریبه  بوده  برات. خب  بهاره خانم    چکار کرده  ای ای دختر  پاک  ایران  زمین  ، که  ۰چنین شده ماحصل  کار 

      ترجیح  عقلانی  غریبه  ای  فرض کند  تو  را  .  اما  احساس  و  وجودش پر  عشق  پاک  آسمانی به توست  .   

    چرا خب؟  

  • هنرجوی ۰۰۶۷۴
  •   چ خوشحالم باز ادامه  دار  شد   ماجرای  عشق نافرجام شین به بهاره         خب مقصر مادر بعضی هاست    . همان  هایی ک دائم  پش رمال و  جادوگر  و   دعانویس هست و هنوز نتونسته بچه اش  رو خوشبخت  کنه.

    خب از شین عاشق تر؟ از شین پولدارتر؟  والا دلم میخواد  بعضی ها رو خفه کنم  از بس بی لیاقت هستن.  والا  سی سالمه  هنوزم مجردم  و خواستگار قبلی بچه اش  داره میره کلاس چهارم ابتدایی

  • کرمانجی کرد تبعیدی
  • قبلنا  خونده بودم  ازشون.   واقعا واقعی بودن   قبلنا.   الانم  واقعی بوده باشه.        خب  شین  و بهاره     جذاب  ترهع   از  وامه و  عذرا  

  • بالا بالا
  •  کی  میگه  اول خانم ها سلام  کنن.     فرقی نداره  

      واییییییییییی      چقدر      سمج    و     وفاداری   آخه   گل من  

    ولش کن   

  • زاهدان ۱۱
    1. خداییش   خیلی  قفلی  سر  بهاره  .  خب   منم دخترخالم   بهاره هست  ولی حتی  تا حالا  کسی موفق نشده بهش ابراز علاقه کنه    چه برسه به  اینکه    عاشقش بشه      
  • نویسندگی خلاق
  •  

      شاید چون اون شخص قدیمی دیگه درونش نمیبینه که حاضر نشد بهش نگاه کنه و از کنارش رد شد به سادگی 

  • ناشناس
  • محمد هستم .  از کجا فهمیدی  میرن    جشن  ؟

  • رمان عاشقانه
  • از آراستگی  و  ظاهر  شیک..از  زمان  عید سعید .  از دل به دل  راه  داشتن.    شاید    از علم غیب .  شاید    این  تصورش غلطه . و جشنی در کار نبوده.

    از حس ششم.  از تپش های قلبش.  

    پاسخ:
    احسنت
  • #رمان #داستان_کوتاه
  • Salam    الهی واس دل غمگینت  بمیرم استاد  .  بهاره خانم سلام . مرسی ک    فاصله ها رو  کم می  کنید  

    پاسخ:
    خوبی  دخی 

      حسی داشتن    و  نگفتن     

     در  خود  نهفتن

       درد  بزرگی ست

        وقتی   توان  ابراز  نباشد.  

         وقتی  رمق  یک نگاه از او ربوده  شد   پشت  سرش سالهای متمادی  برای  آزردگی  هایش  گذشته بود .

    آنقدر  کفه  ترازوی    بی وفایی محبوبش سنگین  بود که  ترجیح  داده  شد   غریبه  ای  شمرده شود و  از کنارش بگذرد.  

         اینکه  پس  چرا رمز کارت بانکی اش تاریخ تولد   محبوبش بود   اینکه  چرا  تصور پس زمینه گوشی همراهش  از چهره محبوبش بود ، نشان از حضور  محبوبش در لحظه لحظه ی زندگانی اش دارد ، ولی اینکه  عشق در تک تک تاتر و  پود   وجودش  بافته  شده  و  در روح  و جسمش عجین شده  باشد   ربطی به  سلام  گفتن  ندارد.   آن لحظه آن  محبوب   دیگر با   آن   محبوب حقیقی  فرسنگ ها  فاصله  داشت.  لابد  خودش را گم کرده بود  .  لابد  خودش را  از ۰چشم انداخته  بود   لابد    جرم و گناه  نابخشودنی   مرتکب شده بود .  اما  طرف مقابل همچنان   عاشقش بود  

    Salam       Salam   

  • #رمان #داستان_کوتاه
  • طفلی  استاد رو   بی ریاح و رئوف    گیر  آوردید و   با  جنبل   جادو   اذیتش   کردید .  من  میدونم  .  حتی  خودشم  نمیداند . اما  من از کجا می‌دانم. اکنون میویم  :    اولا   دست بالای  دست موکل  بسیار است.    .   موکل  من میگه که   بیرون  درب  اتاق خودپرداز    ، مادر  بهاره ازش راجع  به همراه داشتن   اسپری فلفلی   پرسش کرده .   و اون  خونه جا مونده بوده. .

    کفاره  اش گردن خودم.  فقط  خوایم   حال    نسرین  جادوگر رو   گرفته باشم.    کف کردی  خانم نسرین. ؟  

    حرفم بی ربط بود . ولی  مخاطب  خاص   داش   که خودش میفهمد   چی گفتم. 

    پاسخ:
    نه . من  موکل بهتری دارم نسبت بهت
       . بزار  بگم .   اون راجب به یه برگه کاغذ حرف میزد.  چیزی شبیه  برگه  قانونی  و رای دادگاه . 
       کف  کن حالا 
  • #رمان #داستان_کوتاه
  •   خب واقعا  متاسفم. چرا   پس   همچنان   جادو  جنبل های   دروغین   شما      مقابل   عشق پاک   شکست   خورده.      ۰چرا    ازدواج  ها  سر  نگرفته.     

    چون   نیت و   عشق  پسره    پاکه.    مثل ااهه   ک   دامنگیره  . 

    نکنید.  بخدا  بده. 

    من  شاهین شهر اصفهانم. و لر.

    اسمم هدا . 

    .موکلم  عطا

    شما  چطور دوستان؟ 

    مات شد ی  یا   کیش؟  

    به عمره  دارن  ازتون   پول   زور میگیرن.    خطاب به     آقای رسول     و خطبه‌ های    شفت.     خطاب به   ده‌کوره‌ی های گیلان.      .

    خوب  از  خرافه  پرستا  اخاذی    نکنید.  گناه دارن.   حرامه.       زندگی  مردم   رو   خراب   نکنید.  جادو  جنبل    طلسمات.  و اینجور چیزها   در   شرع اسلام  حرام   هس.     آدم باشید     مینا       مریم     امورات     اهورا      سحوی‌    صحلن. خطاب.            3744901     ابجد    میمرم   از  کاف  میم  نون سحوی.     ب  دخت محمدرض‌    همسر   ع.ر     دخت  نسر   

    طالع  تون حوش   الهی.    خوشبخت باشی     بهاره نازنین  و مثل   گل یاس.         تو قلب خوبی داری.   چوب  کارهایی   غلط   کنار دستی است  رو  میخوری    بهش   بگو   ناسلامتی  باسوادی.   ای  کارا  ۰چیه.  چرا  بچ۰ه خودت  رو   آواره     و بلاتکلیف  میکنی    دس بکش  توبه کن.     مادر  باید    عقل  سلیم  پیشه  کنه.

    پاسخ:
    من  ک  مخم  سوووت  کشید .  جاروت  رو کجا پارک کردی  جادوگر شهر  اوز OZ
  • ناشناس
  • نسرین   دوست  و هم کلاسی   ات     باهات قهره .    دخترش  هفت  سال   داره   و کلاس   اوله.            بهاره   مهرماه   باید   مدرسه   اندیشه ثبت نام کنه خاله.   حق باتتوست هدا.   من   اشتباه کردم

    پاسخ:
    نسرین میبدی   رو میگی   درسته؟ 

    گیج شدم   هدا   هدی     چی میگی    دختر جون 

    چ ربطی داره ب  عاشقانه های مطلب 

    هنوز با  نسرین محبی  اشتی  نکردی ؟

  • هدی چرت نگو
  • منم   لرم.   ولی   نسرین منش  کلاس  شاهین شهر رو  کنسل و    موکول‌ به   اصفهان  کنه    ک  چی  بشه مثلا؟  .

    بعدشم    تو  کدوم نسرین رو  میگی؟   نسرین منش ک بچه  نداره.    بهاره کیه  دیگه ؟ 

  • گیجی گیجوم دردت‌ به جونم
  • دردت به جونم    ،  شب مهتاب   سی  تو    آواز میخونم. 

     

    غمگینم  کرد. قصه جالب  و تلخی بود 

  • مو دید و من پیچش موی
  • من  ده بار خوندم 

  • راحله نباتی
  • سلام     شین جون  داداشمی‌  ..

    پس خونه ها  فروش رفت . خدا شکر

      خب  نمون   . برو.   هرچند   با  پنج و هفتصد    نمیشه حاشیه اطمینان در خارج  داشت.  پ۰چیزی  ارزش نداره.   ولی   پولت  رو   زمین  بخر بزار و   بعد   برو. 

    پاسخ:
    خونه های وارثی  وسط شهرداری  را میگید  ؟  منم خبر دارم  ازش .  افرین مگه  فروختش؟   خوش بحالت شهروز  
  • راحله نباتی
  •   متن   دلی   بود  

    بهاره  با  توجه به  گفته  های   شین    بسیار مهربون   باوقار   و   نجیبه. 

    همیشه  به  مامان  خانم    بهاره        با  عنوان      مامان نسرین"  یاد   میکنه .  و   بارها  شنیدم   و  خواندم   ک   شین  خودش  رو   بدهکار  و مدیون       بصیرت     اون   میدونسته.        و   قلبت دوست  داشته   و  احترام  میزاشتهع..

    چرا پس   اونا  بلعکس  هستن. 

    این وسط    معلومه   ک    حق   با هر دو  طرفه.  ولی    مامان دختره    گمانم   سبب   شده    فاصله   بیفته.   مامان  پسره    ک   توی   باغ نیستا .    دنیا   رو آب   ببره     اون  رو   خواب میبره.    یادمه   جراحی شهر ری   حتی ملاقات  نیومده  بود.  

    پاسخ:
    مرسی  از نظرت  کارشناس  جان

        جالب شد     همه از ماجرا مطلع آید

      خب یکی بزبان ساده بگه ک  چرا   شین صیقلانی باید  رمز کارتش تاریخ تولد بهاره باشه؟  چرا؟

    بعد  منظور از  خانم  بهاره ، بهار  تقویم یا  بهار  تقدیر ؟ 

    پاسخ:
    بهار  اسم  عشقش  ایکسش بوده   .   ماشالله  خیلی  ساقی عوض میکنیااا...   نزن از اینا ... قاطی دارن  حمیرا  جان
  • Javado Arlington ۲
  •  چون  عاشق واقعی هستش  پسره  و  حتی  دختره  توی داستان.  قلب هر دو رنجیده  ولی عاشقه هنوز 

  • طوطگوچ۰طزمی
  •   این شخص همچنین میشناسم . با دوستان  خود بنام بابک هریس زمانی (شهید )  بعنوان عکاس از محله  ژاندارم راهی سوریه شدند  و آنان شهید ولی او سالم بازگشته  .  شهادت  سعادت و لیاقت میخواهد .  به هر کیس نهند.  

    پاسخ:
    انشالله  قسمت شما بشه  با لیاقت جان

    چقدر  خفن  

     پشماممممممم 

      طی چند ساعت  ۲۹ تا کامنت  

       چقدر محبوب  

     برم  خودکشی کنم از افسردگی 

      خوش بحالش

  • برنامه گروپ تعطیل
  • قبلن از شهروز براری  بازار سیاه کتاب  خوندم .  تمامن  سیاسی بود و حق .

     

    ولی چنین  پروانه ای تصورش نمیکردم  نویسنده  رو .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی