داستان کوتاه

داستان کوتاه

داستان کوتاه

داستان کوتاه

داستان کوتاه

ادبیات داستانی فارسی
داستان کوتاه
داستان بلند
رمان
رمان عاشقانه
عاشقانه
نویسندگی خلاق
Lovely story
#داستان_کوتاه #رمان-عاشقانه #رمان-مجازی #رمان-رایگان

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • 26 September 23، 20:38 - نویسندگی خلاق
    عالی
  • 24 September 23، 16:47 - داستان کوتاه ادبی
    عالی ی


فاکتورهای مهم در سئو و بهینه سازی سایت

صاحبین وب سایت ها می توانند با بهینه سازی و سئو ، جایگاه سایت خود را در گوگل بهبود دهند و همین عامل به سرعت مشتریان و درآمد آنها را افزایش خواهد داد. یکی از سوالاتی که در این زمینه مطرح می شود ، مهم ترینفاکتورهای سئو و رتبه بندی سایت ها در گوگل است. در پاسخ باید گفت که گوگل بیش از 250 فاکتور را برای رتبه بندی سایت ها مورد بررسی قرار می دهد. اما برخی از آنها اهمیت و تاثیر بیشتری دارند که باید حتما انجام شوند.

برای ارتقا رتبه در موتورهای جستجو ، سئو سایت اقدامات وسیعی را در بر می گیرد که از همان مراحل طراحی سایت شروع می شود. که ما قصد داریم مهم ترین فاکتورهای سئو که در بهینه سازی سایت باید حتما لحاظ شوند را بیان می کنیم تا از این طریق بتوانید رتبه خود در گوگل را بالا ببرید و بازدید سایت را افزایش دهید.

6 فاکتور مهم سئو سایت از نظر گوگل

هر ساله ، معیارهای گوگل برای رتبه بندی سایت ها تغییر می کند. امکان دارد بسیاری از فاکتورها در گذشته تاثیر زیادی در بالا بردن رتبه سایت داشته باشند اما در حال حاضر هیچ تاثیری در سئو نداشته باشند. اما در طول زمان همواره 6 فاکتور اصلی بهینه سازی و سئو سایت بوده و هستند که می توانند نقش مهمی در افزایش بازدید و بهبود رتبه وب سایت در گوگل داشته باشند. مشاورین شرکت بهینه سازی سایت ، سئوبهینه این 6 مورد را برای شما معرفی خواهند کرد و نحوه اجرای درست هرکدام را می توانید در این مقاله مطالعه نمایید.

یکی از خدماتی که شرکت سئوبهینه ارائه می دهد ، آنالیز رایگان سایت است که می توانید با استفاده از لینک مشخص شده با بیش از 50 ابزار ، تمام فاکتور های موثر در سئو را بررسی کنید و در صورتی که سایتتان هرگونه ایراد ساختاری یا محتوای داشته باشد آن را برطرف کنید. آدرس سایت اصلی ما seobehine.ir می باشد که می توانید برای سفارش های بهینه سازی و طراحی سایت با ما در تماس باشید و وب سایت مربوط به آنالیز سئو analyser.seobehine.ir است.

در صورتی که بتوانید 6 فاکتور اصلی سئو سایت را به درستی اجرا نمایید ، در مدت زمان کوتاهی جایگاه و رتبه مناسبی در گوگل بدست می آورید.

seo

تولید محتوا مهم ترین فاکتور سئو سایت

بی تردید مهم ترین فاکتور در سئو ، تولید محتوا و نگارش مطالب و مقالات جدید در سایت است. وب سایت شما چه شرکتی باشد ، یا خبری و یا فروشگاهی و یا انواع دیگری از سایت ها ، علاوه بر صفحات اصلی به محتوا و مقالات نیاز دارد. این به معنی ایجاد یک وبلاگ فعال در سایت است. با توجه به نوع فعالیت و تعداد رقبایی که در گوگل دارید ، باید روزانه یا هفتگی تعداد مناسبی مطلب جدید منتشر نمایید. در عین حال سئو محتوا و رعایت اصول تولید محتوا اهمیت زیادی دارد. افزایش مطالب وبلاگ به شما کمک می کند که بازدید بیشتری کسب کنید و سایت خود را بیش از پیش در معرض بازدید کاربران قرار دهید.

سئو محلی

طی چند سال اخیر ، گوگل جهت دستیابی کاربران به نزدیک ترین خدمات و محصولات و همچنین یاری رساندن به کسب و کارهای نوپا و کوچک محلی ، تاثیر جستجوی محلی را افزایش داده است و همواره در بالای نتایج جستجو ، 3 مورد از نزدیک ترین نتایج مورد نظر کاربر را از نظر فاصله مکانی به وی پیشنهاد می دهد. در همین راستا ، سئو محلی نیازمند ثبت وب سایت در گوگل مپ می باشد ، ضمن اینکه درج آدرس دقیق محل فعالیت شما بر روی سایت و در بانک اطلاعاتی گوگل اهمیت زیادی دارد.

به دلیل اینکه کاربران علاقه بیشتری به دریافت خدمات یا خرید محصولات از مناطق نزدیک به خود را دارند ، می توان سئو محلی را یکی از فاکتورهای مهم در افزایش بازدید سایت در گوگل دانست که می تواند شانس کسب درآمد شما را نیز افزایش دهد.

جستجوی صوتی

با پیشرفت تکنولوژی های سخت افزاری و افزایش استفاده کاربران از گوشی تلفن همراه در جستجوی اینترنتی ، گوگل نیز خود را با شرایط جدید وفق داده است. تا جایی که در حدود 50 درصد از جستجوهایی که توسط موبایل در گوگل انجام می شود ، بصورت صوتی هستند. یعنی کاربر به جای تایپ عبارت مورد نظر خود ، آن را کلامی بیان می کند. برای اینکه شما نیز بتوانید وب سایت خود را با توجه به این فاکتور مهم رتبه بندی سایت ، سئو کنید اولا باید سعی کنید محتوای صفحات را به زبان ساده و محاوره ای بنویسید. ثانیا استفاده از پادکست ها و فایل های صوتی می تواند کمک زیادی به افزایش ترافیک سایت شما که همان هدف نهایی سئو است ، نماید.

زمان بارگزاری سایت

سرعت سایت یکی از فاکتور های مهم سئو می باشد که گوگل اهمیت زیادی برای آن قائل است. برای اینکه بتوانید رتبه بهتری در نتایج جستجو بدست آورید ، حتما باید زمان بارگزاری سایت خود را کاهش بدهید. برای این منظور ، میبایست از تصاویر کم حجم ، فشرده سازی کد html ، بهینه سازی فایل های جاوااسکریپت و استایل قالب ، حذف کدهای اضافه ، حذف افزونه های بدون استفاده طراحی سبک سایت ، و برخی از پیشنهاداتی که در سایت gtmetrix داده می شود ، را در سایت خود انجام دهید.

پیشنهاد می شود که سرعت بارگزاری سایت حتما زیر 2 ثانیه باشد تا بهترین عملکرد را برای کاربران و مخاطبان شما داشته باشد.

فاکتور سئو نسخه موبایل سایت

همانطور که گفتیم استفاده از موبایل در استفاده از اینترنت در تمام زمینه ها افزایش یافته است تا جاییکه بیش از 60 درصد جستجوها در گوگل از طریق تلفن های همراه هوشمند انجام می شود. به همین دلیل گوگل نسخه موبایل سایت را در اولویت قرار داده و براساس میزان انطباق نسخه موبایل وب سایت ها با اصول سئو و بهینه سازی مدنظر نظر خود ، رتبه بندی را انجام می دهد. شما حتما باید از قالب های ریسپانسیو استفاده کنید که سازگاری صد در صدی با موبایل داشته باشند. دقت کنید که حتما طراحی سایت بر پایه سئو باید انجام شود و توسط شرکتهایی که تسلط و شناخت کامل بر طراحی وب دارند.

لینک سازی داخلی و خارجی

در نهایت ، فاکتور مهم دیگری که در سئو سایت تاثیر دارد ، لینک سازی داخلی و خارجی می باشد. در لینک سازی داخلی حتما باید ارتباط موثری میان صفحات سایت خودتان ایجاد نمایید. از انکرتکست مناسب استفاده کنید و میان لینک های دریافتی و خروجی هر صفحه توازن برقرار باشد. فاکتور بعدی در لینک سازی ، دریافت بک لینک های باکیفیت از سایر وب سایت ها و شبکه های اجتماعی می باشد. برای اینکه بتوانید رتبه سایت را در گوگل بهبود دهید باید بک لینک های قوی را که مطابق اصول سئو هستند را دریافت کنید.

چرا فاکتورهای گوگل برای سئو سایت اهمیت دارد؟

به دلیل اینکه گوگل اصلی ترین موتور جستجو در جهان است و درصد بیشتری از کاربران برای جستجو از گوگل استفاده می کنند برای صاحبین سایت ها ، رعایت فاکتورهای گوگل در سئو اولویت دارد که چیزی در حدود 70 درصد کل جستجوهای اینترنتی را شامل می شود. همچنین تعداد کل کاربرانی که از گوگل برای خرید ، دریافت اخبار ، خدمات ، محصولات و ... استفاده می کنند بسیار زیاد است. پس می توان گوگل را بهترین منبع برای جذب مشتریان آنلاین دانست.

جهت اطلاع از کل فاکتورهای سئو سایت که می توانند رتبه سایت در گوگل را ارتقا دهند می توانید از مقالات موجود بر روی وب سایت شرکت سئوبهینه استفاده نمایید. همچنین جهت آنالیز کامل سایت خود می توانید از سامانه analyser.seobehine.ir استفاده نمایید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی